Devino vocea digitală a Concordia!

Suntem în căutarea unui Responsabil Informare și Comunicare, cu experiență demonstrată în zona digitală, care va oferi sprijin în dezvoltarea și implementarea activităților de comunicare ale organizației.

Noul coleg va avea un rol esențial în crearea, coordonarea și optimizarea campaniilor digitale, precum și în dezvoltarea de conținut multimedia, inclusiv înregistrări realizate în studioul multimedia intern. Din acest rol, va gestiona strategia de comunicare digitală Concordia, va coordona canalele și campaniile de social media și va contribui la creșterea vizibilității și interacțiunii cu publicul organizației.

În plus, va sprijini echipa și managerul de comunicare în activități variate de comunicare, precum relația cu presa, redactare materiale de presă, prezentări, organizare de evenimente, actualizare baze de date etc.

ATRIBUȚII ȘI RESPONSABILITĂȚI

  • Planifică și implementează activități de comunicare digitală pentru organizație, conform strategiei și calendarului agreate, colaborând îndeaproape cu echipa, pentru a crea un impact vizibil.
  • Creează, planifică și diseminează conținut, în special pe social media (Facebook, LinkedIn, YouTube), care să asigure o prezență continuă, utilă și interactivă pentru publicul Concordia.
  • Gestionează campanii de social media, propune strategii de targetare și tactici de optimizare și îmbunătățire a performanței pe baza interpretării indicatorilor specifici de performanță (ex: Google Analytics, Facebook Insights).
  • Contribuie la elaborarea unei strategii pentru creșterea prezenței, audienței și interacțiunii pe canalele de comunicare digitală, folosind datele analitice, pentru a atinge obiectivele stabilite.
  • Gestionează și editează conținut multimedia realizat în studioul  intern, optimizându-l pentru diverse canale de comunicare (video, reels, text, imagine, live‑uri). Creează materiale vizuale atractive, integrate cu identitatea brandului Concordia, utilizând aplicații de design grafic (ex: Canva), pentru a îmbunătăți impactul vizual și a coerența comunicării.
  • Redactează, asigură forma finală și distribuie newsletter-ul lunar, dar și alte materiale, abonaților organizației, membrilor Concordia și publicului larg, folosind platforme precum MailChimp.
  • Actualizează și optimizează conținutul website-ului Concordia, aplicând tactici SEO pentru a crește traficul și accesibilitatea.
  • Elaborează rapoarte și prezentări conform nevoilor departamentului.
  • Monitorizează performanțele comunicării (interne și externe) și propune soluții utile și potrivite de îmbunătățire.
  • Oferă sprijin managerului de comunicare și echipei Concordia în activitățile zilnice de comunicare.
  • Este responsabil de implementarea activității în care este implicat conform specificațiilor și indicatorilor asumati în proiect; a legislației în vigoare și a instrucțiunilor/deciziilor emise de AMPEO

CERINȚE:

  • Studii superioare finalizate (de preferat Comunicare / Marketing / Publicitate, dar nu limitativ, daca există experiență demonstrată).
  • 3-5 ani experiență profesională relevantă în comunicare digitală (strategie, gestionare de campanii și crearea de conținut multimedia pe canale digitale).
  • Abilități de comunicare excelente, atât verbal cât şi în scris, capacitate de analiză și sinteză și o foarte bună cunoaștere a limbii române.
  • Experiență demonstrată în gestionarea rețelelor de social media în funcție de tipurile de public și obiectivele de comunicare, precum și în analiza performanței canalelor digitale și a indicatorilor relevanți (ex. engagement, reach).
  • Înțelegerea diferitelor etape ale unei campanii de comunicare (planificare, execuție, optimizare, evaluare) și capacitatea de a monitoriza performanța comunicării.
  • Experiență de lucru cu tehnologiile web și cunoștințe tehnice de SEO.
  • Experiență în lucrul cu conținut multimedia, inclusiv pregătirea de materiale pentru podcasturi, videoclipuri și materiale de prezentare. Familiaritatea cu procese de bază în editare video/audio/foto și cu gestionarea echipamentului sau a unui studio multimedia este un avantaj major.
  • Cunoștințe avansate Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Teams).
  • Abilități și competențe de AI
  • Atenție la detalii, abilități de organizare / project management, spirit de observație, gândire creativă și inovativă, research detaliat, când se impune.
  • Limba engleză cel puțin nivel mediu, preferabil avansat.

BENEFICII:

  • Oportunitatea de a lucra într-o organizație în plină creștere, cu proiecte de impact asupra mediului de afaceri, care contribuie la o societate mai bună
  • Pachet salarial atractiv
  • Program de lucru flexibil și un spațiu de birou atractiv, în centrul capitalei
  • Mediu de lucru dinamic și colaborativ
  • Creștere și dezvoltare profesională prin programe de formare și oportunități de învățare continuă.

Dacă ești o persoană entuziastă, cu pasiune pentru comunicare digitală și te regăsești în profilul de mai sus, te așteptăm în echipa noastră! Vei face parte dintr-o echipă dinamică, într-o organizație cu multe oportunități de dezvoltare profesională, alături de profesioniști din diverse sectoare și organizații de renume.

Trimite CV-ul tău pe LinkedIn sau pe adresa hr@confederatia-concordia.ro până în data de 21.03.2025.

Selecția CV-urilor depuse se va realiza nediscriminatoriu (indiferent de gen, vârstă, orientare sexuală, etnie, religie, dizabilități etc), exclusiv pe bază de meritocrație, în funcție de pregătirea și experiența profesională. Toate persoanele interesate care se încadrează din punct de vedere educațional și profesional în cerințele solicitate în descrierea postului sunt invitate să aplice / să transmită CV-ul la adresa menționată mai sus.

––––––––––––––––––––––––––––––––

Nume Proiect: Consolidarea capacității Concordia pentru dialog social

Obiectivul general al proiectului vizează dezvoltarea și consolidarea capacității instituționale și administrative a Confederației Patronale Concordia și a membrilor săi

Beneficiar: Confederația Patronală Concordia

Cod SMIS: 302141