Anunț de angajare: Manager de comunicare

Suntem Confederația Patronala Concordia, una din cele două confederații patronale reprezentative la nivel național, cu membri în 15 sectoare esențiale ale economiei românești. Reprezentăm mediul de afaceri cu o voce comună legitimă, acasă și în lume. Aducem companiile și autoritățile împreună. Aducem angajatorii și angajații în dialog. Punem temele viitorului pe agenda publică. Suntem în căutarea unui Manager de Comunicare pentru a se alătura echipei noastre dinamice și influente.

Responsabilități principale:

– Dezvoltarea și implementarea strategiilor de comunicare pentru a sprijini obiectivele organizației

– Gestionarea relației cu mass media

– Crearea de conținut relevant și cu impact pentru diverse canale de comunicare (digitale & non-digitale)

– Coordonarea campaniilor de comunicare internă și externă

– Coordonarea evenimentelor interne și externe ale organizației

– Monitorizarea și analizarea impactului inițiativelor de comunicare

– Redactarea & editarea materialelor de comunicare ale organizației (comunicate de presă, interviuri, newsletters, informări etc)

– Reprezentarea organizației prin participarea la diferite evenimente și întâlniri

– Dezvoltarea și implementarea conceptelor și măsurilor de poziționare internă și externă a brandului și dezvoltare a imaginii

Cerințe:

– Licență sau Master în comunicare, jurnalism, relații publice sau domeniu conex

– Experiență relevantă (peste 10 ani) în domeniul comunicării, preferabil într-un mediu asociativ

– Abilități excelente de comunicare în limba română și engleză

– Cunoștințe solide despre practici & tehnici de comunicare și în gestionarea relațiilor media și a canalelor de comunicare

– Creativitate și abilitatea de a comunica informații complexe în mod clar către diverse audiențe

– Competență în canalele digitale și crearea de conținut pe canale digitale și non-digitale

– Experiență în crearea de strategii de comunicare

– Abilități organizatorice și orientare către rezultate

– Abilitatea de a dezvolta relații de lucru foarte bune cu parteneri cheie

Beneficii:

– Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și influent

– Participarea la dezvoltarea și implementarea strategiilor de comunicare pentru o organizație de referință la nivel național

– Pachet salarial atractiv și beneficii suplimentare

Dacă te recunoști în această descriere și ești pregătit să faci diferența în domeniul comunicării, te invităm să aplici pentru poziția de Manager Comunicare la Confederația Patronală Concordia.

Cum aplici: Trimite CV-ul la adresa hr@confederatia-concordia.ro Termenul limită pentru aplicare este 29 Februarie 2024.

Selecția CV-urilor depuse se va realiza nediscriminatoriu (indiferent de gen, vârstă, orientare sexuală, etnie, religie, dizabilități etc), exclusiv pe bază de meritocrație, în funcție de pregătirea și experiența profesională. Toate persoanele interesate care se încadrează din punct de vedere educațional și profesional în cerințele solicitate în descrierea postului sunt invitate să aplice / să transmită CV-ul la adresa menționată mai sus.

––––––––––––––––––––––––––––––––

Nume Proiect: Consolidarea capacității Concordia pentru dialog social

Obiectivul general al proiectului vizează dezvoltarea și consolidarea capacității instituționale și administrative a Confederației Patronale Concordia și a membrilor săi.

Beneficiar: Confederația Patronală Concordia

Cod SMIS: 302141