Suntem în căutarea unui Administrator BusinessHUB responsabil cu buna gestiune, aprovizionarea și logistica spațiului „Concordia BusinessHUB”, care include spațiu de birouri și spații comune. Rolul este esențial pentru asigurarea unui mediu de lucru eficient și plăcut pentru echipa noastră și pentru federațiile membre care își desfășoară activitatea în același sediu. Administratorul BusinessHUB va fi implicat în toate activitățile administrative din cadrul „Concordia BusinessHUB” și va fi responsabil de menținerea la zi a documentației specifice.
Atribuții și responsabilități:
- Va fi responsabil de buna gestiune a spațiului Concordia BusinessHUB (aprovizionare, protocol și logistică), atât pentru spatiile de birouri, cele destinate întâlnirilor si evenimentelor interne, cat si a spatiilor comune.
- Va gestiona contractele cu furnizorii de servicii și utilități
- Va acționa ca responsabil și point of contact pentru întocmirea și actualizarea inventarului cu obiectele, materialele și consumabilele necesare în cadrul sediului
- Va gestiona calendarul rezervărilor la nivelul sălilor de ședințe din cadrul spațiului și se va asigura că locațiile pentru întâlniri și evenimente interne sunt pregătite din timp cu necesarul logistic pentru desfășurarea respectivelor activități
- Va asigura menținerea echipamentelor și dotărilor din sălile de ședințe, asigurând, dacă este cazul, suportul necesar participanților pentru accesarea platformelor online de conferință
- Va asigura repunerea spațiilor utilizate pentru întâlniri și evenimente în stadiul anterior rezervării, prin colectarea suportului logistic neutilizat
- Va păstra o comunicare constantă cu administratorul imobilului și va semnala orice situație potențial nefavorabilă cu privire la integritatea și/sau funcționarea spațiului, asigurând remedierea acesteia în timp util
- Va păstra la nivel de înregistrări primare o evidență a necesarului lunar, a cheltuielilor și bugetului alocat funcționării spațiului, respectiv pentru intretinerea si aprovizionarea acestuia
- Va fi responsabil cu întocmirea și/sau actualizarea procedurilor interne necesare pentru buna organizare și desfășurare a activităților din spațiu
- Își va desfășura activitatea în conformitate cu reglementările interne aplicabile
- Va întocmi rapoarte lunare de activitate în conformitate cu cerințele specifice proiectului și dispozițiile primite de la managerul de proiect, care au legatura directa cu activitatea / activitățile în care este implicat.
Cerințe
- Experiență profesională de minim 2 ani într-o poziție similară
- Abilități dezvoltate de comunicare verbală și scrisă
- Abilități și experiență de organizare, capacitatea de planificare și prioritizare
- Atenție la detalii și disponibilitate pentru învățare continuă
- Abilități foarte bune de relaționare și interacțiune cu echipa, membrii și partenerii externi
- Limba engleză nivel conversațional
- Cunoștințe Microsoft Office
Beneficii
- Oportunitatea de a lucra într-o organizație în plină creștere cu proiecte captivante cu impact asupra mediului de afaceri și societății în general
- Pachet salarial atractiv
- Program de lucru flexibil
- Mediu de lucru dinamic și colaborativ
- Creștere și dezvoltare profesională prin programe de formare și oportunități de învățare continuă
Dacă te regăsești în profilul descris mai sus, dacă îți dorești să faci parte dintr-o echipă dinamică, într-o organizație cu multe provocări și oportunități de dezvoltare profesională, într-un mediu în care ai șansa să întâlnești numai profesioniști din sectoare diverse de activitate și organizații de renume, așteptăm CV-ul tău pe adresa hr@confederatia-concordia.ro până în data de 5 August.
Selecția CV-urilor depuse se va realiza nediscriminatoriu (indiferent de gen, vârstă, orientare sexuală, etnie, religie, dizabilități etc), exclusiv pe bază de meritocrație, în funcție de pregătirea și experiența profesională. Toate persoanele interesate care se încadrează din punct de vedere educațional și profesional în cerințele solicitate în descrierea postului sunt invitate să aplice / să transmită CV-ul la adresa menționată mai sus.
––––––––––––––––––––––––––
Nume Proiect: Consolidarea capacității Concordia pentru dialog social
Obiectivul general al proiectului vizează dezvoltarea și consolidarea capacității instituționale și administrative a Confederației Patronale Concordia și a membrilor săi.
Beneficiar: Confederația Patronală Concordia
Cod SMIS: 302141