Concordia își extinde departamentul de Comunicare

Suntem în
căutarea unui Junior Digital Communication Specialist /Responsabil
Comunicare
cu experiență demonstrată in zona digitală, care va oferi suport
în dezvoltarea și implementarea activităților de comunicare ale organizației.

Noul coleg
va avea un rol esențial în crearea, gestionarea și optimizarea campaniilor
digitale, precum și în dezvoltarea de conținut multimedia, inclusiv
înregistrări realizate în studioul multimedia intern. Din acest rol, va gestiona strategia de comunicare digitală
a Concordia, va coordona canalele și campaniile de social media și va contribui
la creșterea vizibilității și interacțiunii cu publicul nostru.

În plus, va
sprijini echipa și managerul de comunicare în activități variate, precum relații
cu media, redactarea de materiale și prezentări, organizarea de evenimente,
actualizarea bazelor de date etc.

ATRIBUȚII ȘI RESPONSABILITĂȚI

  • Planifică
    și implementează activități de comunicare digitală pentru organizație, conform
    strategiei și calendarului agreate, colaborând îndeaproape cu echipa pentru a crea
    un impact vizibil.
  • Creează,
    planifică și diseminează conținut, în special pe social media (Facebook,
    LinkedIn, YouTube), care să asigure o prezență continuă, relevantă și
    interactivă pentru publicul Concordia.
  • Gestionează
    campanii de social media, propune strategii de targetare și tactici de
    optimizare și îmbunătățire a performanței pe baza interpretării indicatorilor
    specifici de performanță (ex: Google Analytics, Facebook Insights).
  • Contribuie
    la elaborarea unei strategii pentru creșterea prezenței, audienței și interacțiunii
    pe canalele de comunicare digitală, folosind datele analitice, pentru a
    atinge obiectivele stabilite.
  • Gestionează și editează conținut multimedia realizat în studioul  intern, optimizându-l pentru diverse canale
    de comunicare (video,
    reels, text, imagine, live‑uri). Creează materiale
    vizuale atractive, integrate cu identitatea brandului Concordia, utilizând
    aplicații de design grafic (ex: Canva), pentru a îmbunătăți impactul
    vizual și a coerența comunicării.
  • Contribuie la realizarea și
    distribuirea newsletterului lunar și a altor materiale transmise către
    abonații noștri, membri Concordia și publicul larg, folosind platforme
    precum MailChimp.
  • Actualizează
    și optimizează conținutul website-ului Concordia, aplicând tactici SEO
    pentru a crește traficul și accesibilitatea.
  • Elaborează rapoarte și
    prezentări conform nevoilor departamentului.
  • Monitorizează
    performanțele comunicării (interne și externe), propunând soluții
    inovative pentru îmbunătățire.
  • Oferă
    suport pentru managerul de comunicare și echipei Concordia în activitățile
    zilnice de comunicare.

CERINȚE:

  • Studii superioare finalizate (de
    preferat Comunicare / Marketing / Publicitate, dar nu limitativ, daca
    există experiență demonstrată).
  • 3-5 ani experiență profesională relevantă în comunicare digitală ( (strategie,
    gestionare de campanii și crearea de conținut multimedia pe canale
    digitale).
  • Abilități
    de comunicare excelente, atât verbal cât şi în scris, capacitate de
    sinteză și o foarte bună cunoaștere a limbii romăne.
  • Experiență demonstrată în
    gestionarea rețelelor de social media în funcție de tipurile de public și obiectivele
    de comunicare, precum și în analiza performanței canalelor digitale și a
    indicatorilor relevanți (ex. engagement, reach).
  • Înțelegerea diferitelor etape ale unei campanii de comunicare (planificare, execuție, optimizare, evaluare) și capacitatea de a monitoriza performanța comunicării.
  • Experiență
    de lucru cu tehnologiile web și cunoștințe tehnice de SEO.
  • Experiență
    în lucrul cu conținut multimedia, inclusiv pregătirea de materiale pentru
    podcasturi, videoclipuri și materiale de prezentare. Familiaritatea cu
    procese de bază în editare video/audio/foto și cu gestionarea
    echipamentului sau a unui studio multimedia este un avantaj major.
  • Cunoștințe
    avansate Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Teams).
  • Atenția la detalii, abilități de
    organizare, spirit de observație, gândire creativă și inovativă.
  • Limba engleză cel puțin nivel
    mediu, preferabil avansat.

BENEFICII

Oportunitatea de a lucra într-o
organizație în plină creștere, cu proiecte de impact asupra mediului de
afaceri, care contribuie la o societate mai bună

Pachet salarial atractiv

Program de lucru flexibil și un
spațiu de birou atractiv, în centrul capitalei

Mediu de lucru dinamic și
colaborativ

Creștere și dezvoltare
profesională prin programe de formare și oportunități de învățare continuă.

Dacă ești o persoană entuziastă, cu pasiune pentru comunicare digitală și te
regăsești în profilul de mai sus, te așteptăm în echipa noastră! Vei face parte
dintr-o echipă dinamică, într-o organizație cu multe oportunități de dezvoltare
profesională, alături de profesioniști din diverse sectoare și organizații de
renume.

Trimite CV-ul tău pe LinkedIn sau
pe adresa hr@confederatia-concordia.ro până la data de 31.12.2024.

Selecția CV-urilor depuse se va
realiza nediscriminatoriu (indiferent de gen, vârstă, orientare sexuală, etnie,
religie, dizabilități etc), exclusiv pe bază de meritocrație, în funcție de
pregătirea și experiența profesională. Toate persoanele interesate care se
încadrează din punct de vedere educațional și profesional în cerințele
solicitate în descrierea postului sunt invitate să aplice / să transmită CV-ul
la adresa menționată mai sus.

––––––––––––––––––––––––––––––––

Nume Proiect: Consolidarea
capacității Concordia pentru dialog social

Obiectivul general al proiectului
vizează dezvoltarea și consolidarea capacității instituționale și
administrative a Confederației Patronale Concordia și a membrilor săi

Beneficiar: Confederația
Patronală Concordia

Cod SMIS: 302141