Suntem în
căutarea unui Junior Digital Communication Specialist /Responsabil
Comunicare cu experiență demonstrată in zona digitală, care va oferi suport
în dezvoltarea și implementarea activităților de comunicare ale organizației.
Noul coleg
va avea un rol esențial în crearea, gestionarea și optimizarea campaniilor
digitale, precum și în dezvoltarea de conținut multimedia, inclusiv
înregistrări realizate în studioul multimedia intern. Din acest rol, va gestiona strategia de comunicare digitală
a Concordia, va coordona canalele și campaniile de social media și va contribui
la creșterea vizibilității și interacțiunii cu publicul nostru.
În plus, va
sprijini echipa și managerul de comunicare în activități variate, precum relații
cu media, redactarea de materiale și prezentări, organizarea de evenimente,
actualizarea bazelor de date etc.
ATRIBUȚII ȘI RESPONSABILITĂȚI
-
Planifică
și implementează activități de comunicare digitală pentru organizație, conform
strategiei și calendarului agreate, colaborând îndeaproape cu echipa pentru a crea
un impact vizibil. -
Creează,
planifică și diseminează conținut, în special pe social media (Facebook,
LinkedIn, YouTube), care să asigure o prezență continuă, relevantă și
interactivă pentru publicul Concordia. -
Gestionează
campanii de social media, propune strategii de targetare și tactici de
optimizare și îmbunătățire a performanței pe baza interpretării indicatorilor
specifici de performanță (ex: Google Analytics, Facebook Insights). -
Contribuie
la elaborarea unei strategii pentru creșterea prezenței, audienței și interacțiunii
pe canalele de comunicare digitală, folosind datele analitice, pentru a
atinge obiectivele stabilite. -
Gestionează și editează conținut multimedia realizat în studioul intern, optimizându-l pentru diverse canale
de comunicare (video,
reels, text, imagine, live‑uri). Creează materiale
vizuale atractive, integrate cu identitatea brandului Concordia, utilizând
aplicații de design grafic (ex: Canva), pentru a îmbunătăți impactul
vizual și a coerența comunicării. -
Contribuie la realizarea și
distribuirea newsletterului lunar și a altor materiale transmise către
abonații noștri, membri Concordia și publicul larg, folosind platforme
precum MailChimp. -
Actualizează
și optimizează conținutul website-ului Concordia, aplicând tactici SEO
pentru a crește traficul și accesibilitatea. -
Elaborează rapoarte și
prezentări conform nevoilor departamentului. -
Monitorizează
performanțele comunicării (interne și externe), propunând soluții
inovative pentru îmbunătățire. -
Oferă
suport pentru managerul de comunicare și echipei Concordia în activitățile
zilnice de comunicare.
CERINȚE:
-
Studii superioare finalizate (de
preferat Comunicare / Marketing / Publicitate, dar nu limitativ, daca
există experiență demonstrată). -
3-5 ani experiență profesională relevantă în comunicare digitală ( (strategie,
gestionare de campanii și crearea de conținut multimedia pe canale
digitale). -
Abilități
de comunicare excelente, atât verbal cât şi în scris, capacitate de
sinteză și o foarte bună cunoaștere a limbii romăne. -
Experiență demonstrată în
gestionarea rețelelor de social media în funcție de tipurile de public și obiectivele
de comunicare, precum și în analiza performanței canalelor digitale și a
indicatorilor relevanți (ex. engagement, reach). - Înțelegerea diferitelor etape ale unei campanii de comunicare (planificare, execuție, optimizare, evaluare) și capacitatea de a monitoriza performanța comunicării.
-
Experiență
de lucru cu tehnologiile web și cunoștințe tehnice de SEO. -
Experiență
în lucrul cu conținut multimedia, inclusiv pregătirea de materiale pentru
podcasturi, videoclipuri și materiale de prezentare. Familiaritatea cu
procese de bază în editare video/audio/foto și cu gestionarea
echipamentului sau a unui studio multimedia este un avantaj major. -
Cunoștințe
avansate Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Teams). -
Atenția la detalii, abilități de
organizare, spirit de observație, gândire creativă și inovativă. -
Limba engleză cel puțin nivel
mediu, preferabil avansat.
BENEFICII
Oportunitatea de a lucra într-o
organizație în plină creștere, cu proiecte de impact asupra mediului de
afaceri, care contribuie la o societate mai bună
Pachet salarial atractiv
Program de lucru flexibil și un
spațiu de birou atractiv, în centrul capitalei
Mediu de lucru dinamic și
colaborativ
Creștere și dezvoltare
profesională prin programe de formare și oportunități de învățare continuă.
Dacă ești o persoană entuziastă, cu pasiune pentru comunicare digitală și te
regăsești în profilul de mai sus, te așteptăm în echipa noastră! Vei face parte
dintr-o echipă dinamică, într-o organizație cu multe oportunități de dezvoltare
profesională, alături de profesioniști din diverse sectoare și organizații de
renume.
Trimite CV-ul tău pe LinkedIn sau
pe adresa hr@confederatia-concordia.ro până la data de 31.12.2024.
Selecția CV-urilor depuse se va
realiza nediscriminatoriu (indiferent de gen, vârstă, orientare sexuală, etnie,
religie, dizabilități etc), exclusiv pe bază de meritocrație, în funcție de
pregătirea și experiența profesională. Toate persoanele interesate care se
încadrează din punct de vedere educațional și profesional în cerințele
solicitate în descrierea postului sunt invitate să aplice / să transmită CV-ul
la adresa menționată mai sus.
––––––––––––––––––––––––––––––––
Nume Proiect: Consolidarea
capacității Concordia pentru dialog social
Obiectivul general al proiectului
vizează dezvoltarea și consolidarea capacității instituționale și
administrative a Confederației Patronale Concordia și a membrilor săi
Beneficiar: Confederația
Patronală Concordia
Cod SMIS: 302141